Vrácení zboží a reklamace

Něco není se zásilkou a nebo produktem v pořádku? Nebo jste nakoupili jiné zboží, než potřebujete? V pohodě, to se stane, pojďme to vyřešit

Zásilka není v pořádku

Nebyla zásilka doručena v pořádku? Ideálně jí nepřebírejte. Pokud jste ale převzali, tak nám pošlete na email info@koupimnawebu.cz fotku, ať můžeme zahájit reklamaci u přepravce. 

Zboží není v pořádku

Je zboží poškozené a nebo je něco špatně? Prosím, ihned nám zavolejte na telefonní číslo +420 602 469 108 a nebo email info@koupimnawebu.cz ať to můžeme začít ihned řešit.

Něco v objednávce chybí

I když se snažíme nedělat chyby, tak i přesto jsme jen lidé a zrovna u vás jsme chybu udělali? To nás moc mrzí a slibujeme, že najdeme místo, kde se chyba stala a pokusíme se jí opravit. Víme, že to vám chybějící zboží v danou chvíli nenahradí. Proto prosíme, kontaktujte nás co nejdříve a my vám zašleme chybějící zboží ihned znovu na naše náklady.

Zboží není to, co jsem čekal, chci jej vrátit

To se stane i nám. Víme, že objednat přes internet není to stejné, jako si to předem osahat a vyzkoušet v obchodě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, vyplňte prosím tento formulář: Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete jej na info@koupimnawebu.cz, obratem se vám ozveme a domluvíme svoz zboží na naše náklady.

Zboží včetně formuláře Odstoupení od kupní smlouvy můžete také zaslat na naší adresu:

Koupím na webu s.r.o.

U Řeky 804

Ostrava 720 00

 

Také nás prosím informujte telefonicky +420 602 469 108 a nebo na email info@koupimnawebu.cz ať vše urychlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz