Vrácení zboží a reklamace

Něco není se zásilkou a nebo produktem v pořádku? Nebo jste nakoupili jiné zboží, než potřebujete? V pohodě, to se stane, pojďme to vyřešit

Zásilka není v pořádku

Nebyla zásilka doručena v pořádku? Ideálně jí nepřebírejte. Pokud jste ale převzali, tak nám pošlete na email info@koupimnawebu.cz fotku, ať můžeme zahájit reklamaci u přepravce. 

Zboží není v pořádku

Je zboží poškozené a nebo je něco špatně? Prosím, ihned nám zavolejte na telefonní číslo +420 602 469 108 a nebo email info@koupimnawebu.cz ať to můžeme začít ihned řešit.

Něco v objednávce chybí

I když se snažíme nedělat chyby, tak i přesto jsme jen lidé a zrovna u vás jsme chybu udělali? To nás moc mrzí a slibujeme, že najdeme místo, kde se chyba stala a pokusíme se jí opravit. Víme, že to vám chybějící zboží v danou chvíli nenahradí. Proto prosíme, kontaktujte nás co nejdříve a my vám zašleme chybějící zboží ihned znovu na naše náklady.

Zboží není to, co jsem čekal, chci jej vrátit

To se stane i nám. Víme, že objednat přes internet není to stejné, jako si to předem osahat a vyzkoušet v obchodě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, vyplňte prosím tento formulář: Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete jej na info@koupimnawebu.cz, obratem se vám ozveme a domluvíme svoz zboží na naše náklady.

Zboží včetně formuláře Odstoupení od kupní smlouvy můžete také zaslat na naší adresu:

Koupím na webu s.r.o.

U Řeky 804

Ostrava 720 00

 

Také nás prosím informujte telefonicky +420 602 469 108 a nebo na email info@koupimnawebu.cz ať vše urychlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení